Розвінчуємо міфи, які заважають багатьом блогерам і підприємцям розкрутитися на повну в соцмережах. Підприємство Малеон з 2011 року займається просуванням своїх, а потім ресурсів наших клієнтів. Ми збільшували продажі cотням продавцям Торгової інтернет-площадки BRAND OUTLET на сайті Однокласників, додатково просуваючи їх товари.

Тоді коли ще ніхто в Україні толком не розумів фразу "соціальна мережа" , а ми проводили маркетингові дослідження і на практиці тестували інструменти "соціалок" по іміджевій рекламі і по продажам. Ви можете не починати спочатку тратячи багато років на винайдення все того ж велосипеду, а використати наш багаторічний досвід замовивши послуги. Зарез в основному просуваємо бізнес-ресурси у Фейсбукові через зміни в законодавстві України для просування послуг та товарів - Однокласники і Вконтакті нині втратили своїх користувачів серед наших земляків.  Твітер більш підійде для просування Новинного порталу. Все просто: ви голосуєте своїми фінансами за реально працюючі площадки і їх сегменти. 

 Якщо ви вже дуже відомі і всі хочуть знати де ви сьогодні і зараз знімаєте своє селфі тоді вам підійде Інстаграм. Зараз він набув неабиякого розголосу серед дітлахів, бо на Фейсбукові реєстрація лише з 14 років. Ми не радимо змалку балувати дітей популярністю, бо вона викликає заздрість у ровесників. Та й призводить до проблем дорослих- бачачи ваше дитя біля дорогої марки авто на вулиці ваші знайомі продавці у вашому населеному пункті  в найближчих магазинах автоматично підніматимуть ціни на товари та послуги. Вам прийдеться далеко їхати за покупками тратячи ресурси фінансові на дорогу.  Наше підприємство- це сімейний бізнес і ми в першу чергу батьки трьох синочків різного віку. Наші діти не користуються жодною мережею самостійно. Максимум в профілеві дорослих під наглядом дозволяємо дитячі ігри відповідно до віку. Це реклама для професійних акторів, релігійних діячів, політиків, співаків, телеведучих.... Для дорослих професіоналів, що вже давно психологічно готові до втручання в особисте життя, негативного і позитивного, правдивого і зміненого "зламаним телефоном" геть не знайомих людей з купою вільного часу.

Підприємство Малеон з 2011 року займається просуванням своїх, а потім ресурсів наших клієнтів. Ми збільшували продажі cотням продавцям Торгової інтернет-площадки BRAND OUTLET. Нажаль цей ресурс через дешевизну своїх послуг зник з інтернет-простору і в нас не збереглись останні фото на піку його популярності. З тих пір ми даємо пораду своїм клієнтам - великим магазинам чи виробникам реєструвати свої торгові марки, захищати своє ім'я від власників аналогічних ресурсів, які уже готові вийти на ринок починаючи з реклами на телебаченні (Це досі сама дорога і сама працююча реклама для великого бізнесу).

Ви теж хоч раз замовляли подарунки у Розетці і розміщували оголошення у OLX?
Це також соціальні мережі.
Бо там є форми для спілкування продавців і покупців. В Розетці більш одностороннє- ви пишете запитання по товарові і продавець вам телефонує.

Хочете собі більше передплатників в Facebook, але не бажаєте покладатися на волю випадку - просувайте самостійно свою сторінку / групу/профіль. При цьому важливо знати спосіб ведення справ з просування в соціальних мережах.

Найчастіше збільшення охоплення - це платна послуга. Якщо ви вже підготували контент-план, у вас є унікальна контент-стратегія  і знаєте свою цільову аудиторію, то Таргетинг пости по геолокації і демографії. Це дасть менший охоплення, але покаже ваше обличчя тільки потенційним клієнтам, які хочуть ваш продукт тут і зараз. Саме продукт, а не просто подивитися чи лайкнути ваш профіль. Це не спам, що відлякує людей і вже всім дуже набрид і викликає лише роздратування.

Таргетинг ( в українській мові є чудовий термін Орієнтування) -це один з механізмів маркетингу, який дозволяє з усіх користувачів в інтернеті виділити цільову аудиторію за певними критеріями (наприклад, за віком, місцем проживання, статевої приналежності) і прорекламувати їй свій продукт для досягнення найкращого ефекту від реклами. Наприклад ми рекламували нашого клієнта в Києві, чоловікам по утепленню балконів, це пов'язано з тим, що столиця- це місто роботи чоловіків, а значить людей в руках яких зосереджені фінанси більшої частини країни. Чоловіки з найближчих та й дальших областей приїзджають на заробітки тому як ніхто знають вартість кожної копійки і знають, що щоб з'економити на комунальних платежах потрібно утеплити віранду, балкон, лоджію. Саме таку послугу пропонував саме цей клієнт.  З нуля до 5000 друзів, що точно бачили яку діяльність веде людина і добровільно добавились. Це значить що було розповсюджено інформацію на сотні тисяч українців, проживаючих у Києві.

Орієнтування дає можливість раціонально використовувати маркетинговий бюджет і отримувати від рекламних кампаній максимальну вигоду.

Основна мета - створити рекламне повідомлення для цільової аудиторії і підвищити його ефективність.

Таргетинг використовується в пошукових системах, контекстній рекламі, банерах та соціальних мережах. У кожному з цих сервісів можна задати необхідні параметри, за якими буде відбуватися відбір цільової аудиторії, враховуючи її інтереси.


Проста правда про просування в Facebook

Багато міфів були створені штучно недобросовісними спеціалістами, щоб зробити вигляд досягнення цілей кампанії. Багато шукають 100% діючі поради про просування сторінки в Facebook, але не всі залишаються задоволені результатом.  Час і технології не стоять на місці, багато функцій мереж зникли, так як призводили до порушення особистого життя користувачів булінгом .  Але ось як дізнатися, що працює, а що ні, при цьому не витративши час і сили, практикуючи міфи? Основну інформацію ми уже виклали в статті. Бог дає пораду годувати вола, що молотить і ми своє багаторічною праці на цій ниві  отримуємо свою плату. Те що нажите роками по більше 300 днів робочих в кожному в одній статті не викласти. Наш досвід-наш хліб. Ваш бізнес вас також годує  і ми будемо раді звільнити вас від теми яка досі не була головною в вашому житті -ми готові вам допомогти на взаємовигідних умовах для обох сторін. Наш сайт-це магазин послуг. Вибирай доступний для тебе зараз варіант - не влазь у борги, не переобтяжуй себе надмірною інформацією - рости разом з нами.


Міф 1. Чим більше передплатників, тим краще!

Часто можна помітити профілі в Facebook з дуже великою кількістю передплатників у нічим непримітних осіб або компаній. Зараз інтернет переповнений чоловіками в костюмах з вищою освітою- вони вже стали на одне обличчя. Так само купа звабливих бізнес-вумен з стандартно гарним виглядом зробленим професійними спецалістами.  При цьому їхні пости не відрізняються великою кількістю лайків, комментарів і дуже мало дописів. Таке просування досягається або покупкою старого невідомо чійого профіілю, або придбанням більшого числа передплатників (чисто для кількості).

Як же так виходить? Начебто мета виконана - передплатників багато, а толку від них немає ...  Суть в тому, що придбання передплатників «для галочки» зараз дає більше питань, ніж користі. Як би не було банально, але відповідь криється в питанні: «А навіщо вам передплатники?»
Ми з кожним клієнтом починаємо з нуля- ми набираємо ваших нових знайомих, що хочуть з Вами дружити і бачити ваші новини у вашій сфері!

Є також протилежна причина великої кількості друзів чи підписників. Бувають невеличкі села і міста до 100 000 чоловік з досить великою кількістю заздрісних набридливих людей. Часто створення вигляду популярної людини-це спосіб захисту від надмірного спілкування. В людей складається враження що у вас тих друзів тисячі. Цей спосіб безпеки дійшов до нас через тисячоліття, коли Ісус Христос виходив з купи людей в безпеці. Коли тисячі обличчь кругом-важко запам'ятати якесь одне.

Фоловери, які не є вашими, впливають тільки на число. Це баласт, «мертві душі», тобто замовлень і користі від них нуль, та й всі можливі метрики підриваються, бо потрібен  результат ...Це коли стосується бізнес-відносин. Навіть якщо ви маєте трохи передплатників, але вони нагороджують пости лайками, дізлайкамі, діляться постами і навіть проклинають вас в коментах - це набагато більше будь-якої кількості.
Реальність. Тільки «живі» передплатники що мають живі справжні емоції! Тільки хардкор! Виходить найкращий спеціаліст по просуванню- це той хто вміє культурно сваритися рідною мовою використовуючи гарні фразеологізми. Хочете витримати в бізнесі вчіться не реагувати на критику, а пересіювати сотні тисяч щоб найти свою тисячу споживачів, ми точно звикли до будь-якої критики. При цьому ми не перебільшуємо з бажанням перемогти будь-якою ціною і поважаємо ваших опонентів. Бог нас навчив любити ворогів- бо з них може бути користь. Вони теж не лишні в нашому суспільстві та й на Небі всім місця вистачить. Справжня золота середина- коли золото не матеріальна річ, а духовна. 

Пам'ятайте істину: один «живий» передплатник краще 10 і навіть 100 «мертвих», тому що він робить вам рекламу, призводить друзів, а можливо, навіть допомагає розкручувати ваш бренд. Прийміть рішення- що ви хочете- просування товарів чи послуг чи обмежити спілкування з непотрібними знайомими. Вибір за вами.


Міф 2. Пост тільки меми та топовий матеріал

Блоги багатьох гуру маркетингу (# безспойлерів) закликають тримати руку на пульсі сьогоднішніх ЗМІ і новин в мережах - і це правильно. Новий і популярний контент не змусить себе чекати, ось тільки чи буде він потрібен такий? ..

Ми вже розглядали випадки, коли меми використовуються до місця і ні (якщо забули).


Мем (англ. Meme) - одиниця значущою для культури інформації.

Мемом є будь-яка ідея чи символ, манера чи стиль поведінки, які свідомо чи несвідомо передаються від людини до людини за допомогою мови, листів, відео, ритуалів, жестів і т.д.
Інтернет-мем (англ. Internet meme) -це  інформація в тій або іншій формі (мультимедійних об'єктів, тобто об'єкт, який створюється електронними засобами комунікації, фраза, концепція або заняття), як правило, дотепна і іронічна,що нині  спонтанно набуває популярність, поширюючись в Інтернеті різноманітними способами в соціальних мережах , а саме коментарі до новин та фото, особисте листування, розміщення інформації в группах, статтях чи профілях своїх та чужих. Позначає також явище спонтанного поширення такої інформації або фрази. Увійшло у вжиток в середині першого десятиліття XXI століття.

Мемами можуть вважатися як слова, так і зображення. Інакше кажучи, це будь-які висловлювання чи діалоги, картинки, відео або звукоряд, які мають значення і стійко поширюються у Всесвітній павутині.Звідси висновок: постинг мемів і переробка топового контенту інших джерел під себе НІКОЛИ не зможе стати єдино можливим способом поступу профілю, як в Facebook, так і в інших соцмережах. Неймовірно талановитм нині зараз є розміщення постів із Святим Письмом (Біблією). Бог ще ні разу не судився за авторство свого слова! Віруючі геть не проти, якщо ви збережете картинку з уривком із Біблії і загрузите від свого імені, бо справжні віруючі не шукають собі популярності- вони просувають Отця, Сина і Святий Дух.
Беріть контент тут: https://www.facebook.com/groups/AllscriptureinspirationofGod/ (All scripture inspiration of God -все Писання Богодухновенне)
Точно можна!
Реальність. Нам потрібна серйозна контент-стратегія! Ось вона.

Як кажуть зараз в медіасередовищі, контент - король. І це не пусті слова. Контент-план повинен бути оригінальним, унікальним і повністю відповідати тематиці вашої сторінки. Звичайно, меми та іншої «вистрілює» матеріал мають місце бути, але до всього потрібно підходити з розумом.

Ви можете вибрати власну стратегію. Є один дуже популярний дядько в країні- він спеціаліст по гарному гуморові. А ще один... згадайте якийсь смаколик, що любите з дитинства- а тепер прізвище виробника... Найкращий спосіб почати виробляти чи створювати те що у всі часи має попит. Станьте кращими.  Думаєте, не впораєтеся?

Міф 3. Реклама дасть конверсію, навіть якщо немає контент-плану

Контент-план - важлива складова ефективного просування в Facebook. І це істина! Але іноді можна прочитати / почути рекомендації про те, що рекламувати профіль набагато простіше і зручніше, ніж писати контент-план і робити інші енергоємні практики для особистої сторінки / групи в мережі.

З одного боку, це має певний сенс. Ви не чекаєте, поки особиста стратегія принесе плоди, а просто платите Facebook за рекламу своєї сторінки і її прямі покази вашої цільової аудиторії. Звичайно, можна так і робити, особливо якщо ви готові покластися на волю випадку. Тільки уявіть: зацікавився потенційний клієнт вашою рекламою, а переходячи в профіль, бачить, що він не заповнений, пости нерегулярні (якщо взагалі тематичність) і т. П. Це зробить як мінімум не найкраще враження.
Реальність. Контент-план важливіше, ніж багато хто думає

Але є й інша сторона медалі ... Контент-план - це ваше обличчя в мережі! І як би ви не хотіли, не чекайте успіху, спираючись на свою слабку сторону. До того ж якщо ви вирішите просувати пости на платній основі ... В першу чергу просувайте ті товари чи послуги, які вже замовляють у вас найчастіше. Космос класна штука- але попит на нього мізерний.

Так, контент-план - це нелегко, але з ПП Малеон всі труднощі - не труднощі. Ми маємо великий досвід який не обмежений часом існування підприэмства, це також і особистий досвід працівників у сфері маркетингу, соціології, реклами від полів і до створення підприємства, від пошуку свого місця в бізнесі і до росту наших клієнтів і стресостійкості в важкі часи для більшості сфер в країні. Ми витримали і далі буде тільки краще. 

Ви бачите на слідуючому фото сайт нашого постійногоклієнта. Стаття про нас не рахується- це головна сторінка сайту як правило. Дивимось по створеному нами унікальному контенту (5 статей іде в пакеті створення, інші в пакеті наповнення і обслуговування сайту). Лідирує стаття" Балкон під ключ в Києві". Це та послуга, яку ми рекламували в facebook і клієнт потім замовляв таку рекламу самому фейсбукові і на відомій торговій площадці.


Міф 4. Збільшення охоплення дасть кращий результат

Якщо ви вирішили почати просування в Facebook, то повинні знати основні метрики. Все, що вам необхідно - тут. Охоплення часто вважають найголовнішою складовою з усіх критеріїв успішної кампанії. Логіка цього міфу така: чим більшій кількості користувачів буде показана ваша сторінка / реклама / пост, тим «успішніше буде успіх»! Але чи так це?

Якщо ваша мета - показати сторінку більшій кількості користувачів (без різниці, «живі» вони чи «мертві»), питань немає! Охоплює! Але якщо вам потрібні продажу, скачування, конкретні переходи і, взагалі, якісні цільові дії, які допоможуть зробити ваш бренд упізнаваним, зверніть увагу на конверсію.

Знову ж дивимось останнє фото-це готове соціологічне дослідження. Це уже результат. Клієнт в першу черху хотів мати клієнтів із столиці України і ми бачимо по назві статті самої популярної, що саме ремонти  по Києву цікавлять відвідувачів понад усе.
Реальність. Звужуйте охоплення, збільшуйте конверсію.

Будемо раді допомогти вам в просуванні вашого бізнес-профілю, щоб ви могли зайнятись улюбленими справами за достойну платню! Ви своїми очами зараз бачите- ми знаємо, що робимо і в нас це виходить найкраще в Україні! Весь пакет документів навіть на фізичну особу. Працюємо, як для себе!