Як зробити так, щоб гості  facebook почали з вами взаємодіяти? І як перетворити цих людей в клієнтів і покупців? Про все це читайте в нашому повному покроковому Гайді.

Або відразу звертайтеся за просуванням до ПП Малеон, щоб зекономити свій час.


1. Створіть оригінальну статичну обкладинку і аватар


 Обкладинка сторінки - це не тільки обличчя бренду, а й чудовий майданчик для реклами. На ній можна просувати свої товари та послуги, запрошувати передплатників на вебінари і конференції і багато іншого. Щоб зрозуміти, як правильно її оформляти, ми пробуємо різні варіанти. Наприклад 1-2 посилання  на важливий товар чи послугу, на відгуки.


Посилання в описі обкладинки короткі. Їх спеціально ми скорочуємо створюючи чи наповнюючи сайт зразу використовуючи SEO інструменти, щоб не вставляти величезні простирадла довжиною в кілька рядків.

Ще один момент, на який варто звернути увагу, - це якість обкладинки. Як бачите, на зображенні, наведеної вище, немає жодного розмитого пікселя. Щоб добитися такого ж результату, необхідно використовувати зображення розміром мінімум 851 на 315 пікселів у форматі PNG. Але я рекомендую використовувати зображення більшого розміру, щоб при відкритті на великих моніторах вони були великими і виглядали якісно. Наприклад, в два рази більше рекомендованого - 1702 на 630 пікселів.

Ось так виглядає маленька обкладинка (851 на 315) на великому екрані з роздільною здатністю 1920 на 1080 пікселів:
Коли з боків багато чорного простору. Картинка здається маленькою.


А ось так виглядає велика обкладинка (1702 на 630) на тому ж екрані:
З боків майже немає чорного простору. Картинка велика. Її зручно розглядати


    статичний аватар

Розмір аватара повинен бути мінімум 170 на 170 пікселів. Але, як і в попередньому прикладі, ви можете завантажити зображення більшого розміру, щоб при відкритті воно було більшим і якісним.
На цьому скріншоті відкритий аватар розміром 960 на 960 пікселів. Монітор із роздільною здатністю 1366 на 768 пікселів
На цьому скріншоті відкритий аватар розміром 960 на 960 пікселів. Монітор із роздільною здатністю 1366 на 768 пікселів

    Злиті аватар і обкладинка

Для швидкого створення оригінальних обкладинок для особистих сторінок, скористайтеся безкоштовним онлайн-сервісом timelinecoverbanner. За допомогою нього ви зможете створити злиті аватар і обкладинку - виглядають вони досить ефектно. Особливо, якщо людина раніше такого прийому не бачив. Робиться це дуже просто: ви переходите за посиланням, зазначеної трохи вище, натискаєте на кнопку Upload Background, вибираєте потрібне зображення і тиснете кнопку Next Step.
Створюємо злиті аватар і обкладинку за допомогою сервісу timelinecoverbanner
Створюємо злиті аватар і обкладинку за допомогою сервісу timelinecoverbanner

Після цього залишається одне - завантажити аватар і обкладинку і завантажити на свою сторінку.
Викачуємо окремо аватар і окремо - обкладинку


Зверніть увагу: для сторінок компаній такий спосіб не підходить, т. К. С недавнього часу в їх профілях аватар став стояти окремо від обкладинки:
Аватар - зліва. Обкладинка - справа


    анімована обкладинка

На даний момент часу анімовані обкладинки в Facebook можна створювати тільки на сторінках компаній. На особистій сторінці ця функція поки недоступна. Відео має тривати від 20 до 90 секунд, а за розміром бути не менше 820 x 312 пікселів. Рекомендований розмір: 820 x 462 пікселів. Щоб зробити анімовану обкладинку, зайдіть в профіль вашої компанії і натисніть на кнопку «Змінити обкладинку» (зі значком відео) і виберіть або Choose from videos (вибрати з уже завантажених відео), або «Завантажити фото / відео».
Робимо анімовану обкладинку в Facebook


Виберіть з наявних відео або завантажте нове. Дочекайтеся, поки воно скодіруется, і натисніть Next. До тих пір, поки ви цього не зробите, ваша обкладинка не зміниться.
Я завантажила відео, але поки я не натисну на кнопку Next, моя обкладинка не зміниться
Я завантажила відео, але поки я не натисну на кнопку Next, моя обкладинка не зміниться

До речі, відео йде без звуку. Врахуйте це при виборі відеоролика для своєї обкладинки.


    анімований аватар

Анімований аватар можна зробити тільки на особистій сторінці. Для цього необхідно використовувати додаток Facebook для iOS або Android. Алгоритм дій буде наступним (пояснюю на прикладі Android):

1. Зайдіть в свій профіль і натисніть на аватарку:
Заходимо в профіль сторінки через мобільний додаток Facebook
Заходимо в профіль сторінки через мобільний додаток Facebook

2. Виберіть команду «Зняти нове відео профілю» або «Вибрати відео профілю»:
Вибираємо потрібну команду


3. Натисніть кнопку «Використовувати»:
Анімований аватар, створений для моєї особистої сторінки


2. Придумайте гарний адреса

Щоб в майбутньому у вас не виникало проблем в просуванні вашої сторінки, відразу придумайте їй красивий і простий адреса. Для цього треба зайти в розділ «Інформація». Якщо не можете відразу придумати гарну назву, не хвилюйтеся, у будь-який момент часу ви зможете змінити вибрану адресу.
Налаштування красивої адреси в Facebook на особистій сторінці

Налаштування красивої адреси в Facebook на сторінці компанії

3. Виберіть варіант оформлення

Зайдіть в налаштування Facebook, перейдіть в розділ «Редагувати сторінку» і виберіть шаблон, який найбільше вам підходить ( «Послуги», «Компанія», «Майданчики», «Некомерційна організація», «Політики», «Ресторани і кафе», « покупки »або« Стандарт). Якщо потрібно, видаліть непотрібні вкладки і змініть порядок залишилися вкладок на ваш розсуд. Ось як це робиться на мобільному:

А ось як на робочому столі:

4. Встановіть кнопку

Як тільки ви вибрали шаблон, на вашій сторінці повинна з'явитися кнопка із закликом до дії, що ведуть на ваш сайт або додаток. Наприклад, в шаблоні «Послуги» за замовчуванням стоїть кнопка «Зв'яжіться з нами». Але її можна змінити на будь-яку іншу. Для цього потрібно просто на неї натиснути і вибрати з списку потрібний варіант.
Вибираємо кнопку, яка буде відображатися на сторінці в Facebook


Наприклад, я хочу замість кнопки «Зв'язатися з нами», яка веде на нашу сторінку з контактами, встановити кнопку "Подзвонити», щоб людина могла відразу з «Фейсбуку» зробити дзвінок нам в офіс. Тоді я розкриваю розділ «Зв'яжіться з нами» і там вибираю команду «Подзвонити».
Вписуємо номер телефону і натискаємо «Зберегти зміни»


Тепер користувачі смартфонів зможуть одним натисканням зателефонувати до вашої компанії. Це швидко і зручно. Особливо, якщо номер у вас безкоштовний:
Користувач заходить на вашу сторінок і відразу бачить кнопку "Подзвонити»


Всі кліки по цій кнопці можна відстежити в розділі «Статистика». Також її можна просувати, як рекламний пост.
Ви можете рекламувати свою кнопку і збирати по ній статистику


Виглядати це буде ось так:
Створення рекламного поста, головним цільовим дією якого, є дзвінок в офіс нашої компанії

5. Заповніть всі поля

Чим більше інформації ви надасте, тим більше професійної і достовірної буде здаватися ваша сторінка в очах споживачів. Не нехтуйте цим пунктом. Розкажіть все, що можна розповісти. У всіх деталях і подробицях. Додайте фото і відео. Заповніть розділ з послугами, якщо це необхідно. Попросіть хоча б кількох своїх клієнтів залишити відгук про вашу компанію. Якщо у вас немає сайту, але є група, можна в рядку «Веб-сайт» ввести адресу вашої групи в Facebook і, таким чином зв'язати їх між собою.

Максимально повно заповнюємо всі поля з інформацією про компанії
І те ж саме стосується особистих сторінок


На особистій сторінці обов'язково вкажіть посаду і місце своєї роботи. Це необхідно для того, щоб користувачі могли потрапити на вашу бізнес-сторінку через ваш профіль. Щоб вписати дані про своє місце роботи, зайдіть в розділ «Робота та освіта» перед початком введення назву своєї сторінки до тих пір, поки Facebook на запропонує вам її для вибору.

І ще не забудьте вказати інші свої соцмережі, щоб користувачі мобільних пристроїв відразу могли їх бачити у вашому профілі:
Посилання на ваші соцмережі видно в вашому профілі відразу, як тільки користувач заходить на вашу сторінку


Зверніть увагу: в посиланнях не потрібно писати повну адресу сторінки. Досить просто вказати ваш нікнейм. Щоб перевірити, чи працює посилання чи ні, спробуйте перейти по ній. Якщо видасть помилку, значить, ви невірно вказали свої дані.
6. Прив'яжіть свій Instagram

Якщо у вас є сторінка в Instagram, прив'яжіть її до своєї бізнес-сторінці в Facebook. Це дозволить вам проводити рекламні кампанії в «Інстаграме» (вони запускаються за допомогою Facebook Ads Manager), а також збирати по ним точну статистику.
Заходимо в «Налаштування» і прив'язуємо свій аккаунт в Instagram до свого профілю в Facebook


Читайте також: ІнстаГайд: сама докладна інструкція по веденню бізнесу в Instagram
7. Зв'яжіть свою групу і сторінку

Люди можуть знати про вашу групу, але не бути в курсі про сторінку, або навпаки. Це дозволить збільшити охоплення і залученість обох майданчиків. Також ви зможете управляти групою, створювати публікації та спілкуватися з учасниками як від свого імені, так і від імені своєї сторінки. І, якщо що, ви в будь-який момент зможете відв'язати групу.

Якщо ліворуч немає вкладки «Групи», заходимо в налаштування і редагуємо сторінку:
Потрібна нам кнопка буде в самому низу


Натискаємо «Додати вкладку» і вибираємо «Групи», як повинно бути після додавання:
Якщо ще і потягнете за «три риси» зліва, то зможете переміщати вкладки як вам зручно


Тепер цей розділ з'явився на сторінці зліва. І тут же Facebook сам пропонує створити або прив'язати групу:
Виберіть потрібний варіант

прив'язуємо:
Прив'язати групу на сторінку без реєстрації і СМС


От і все. Ваша група успішно прив'язана на сторінку:
Підтвердження прив'язки. Його побачать і відвідувачі сторінки

8. Запросіть людей зі списку email-контактів

Неважливо, ким будуть ці люди - вашими клієнтами, друзями по листуванню або просто швидкоплинними знайомими - запросіть їх усіх стати передплатниками вашої сторінки (якщо відмовлять, нічого страшного, треба ж з чогось починати). Для цього натисніть на кнопку, на якій намальовані три точки, під обкладинкою вашої сторінки, і виберіть команду «Запросіть друзів зі списку контактів ел. пошти ».
Натискаємо на кнопку з трьома крапками і вибираємо команду «Запросіть людей зі списку контактів ел. пошти »


Після цього виберіть відповідний сервіс (або завантажте список email'ов з файлу .csv) і натисніть «Запросити людей зі списку контактів».
Імпорт email-адрес з пошти в Facebook


Зверніть увагу: на даний момент ця функція доступна не для всіх сторінок. Якщо при натисканні на кнопку з трьома крапками такої команди у вас немає, значить, на вашій сторінці це зробити неможливо. І ще: цей спосіб залучення нових передплатників вельми нав'язливий і може викликати негативну реакцію. Якщо ви боїтеся цього, краще від нього відмовтеся.
9. Запросіть своїх друзів лайкнути вашу сторінку

Коли ви тільки починаєте розвивати свою сторінку в Facebook, не можна нехтувати жодним з методів, що дозволяють вам збільшити кількість лайків. Запропонуйте своїм друзям відзначити вашу сторінку як вподобану. Для цього натисніть на кнопку з трьома крапками під обкладинкою вашої сторінки, виберіть команду «Запросити друзів», поставте галочку навпроти «Надіслати запрошення в Messenger» (щоб людина отримала ваше повідомлення особисто) і напишіть запрошення, яке не викличе у нього негативу. Ви публікуєте крутий контент? Напишіть про це. Хочете, щоб він по-дружньому лайкнув сторінку, а потім відписався, коли ви наберете справжню аудиторію? Так і говорите, в цьому немає нічого поганого.
Пишемо повідомлення і відправляємо своїм друзям

Хтось проігнорує ваше повідомлення, хтось вступить з вами в діалог, а хтось мовчки лайкнет вашу сторінку. Чим менше рекламно написано запрошення, тим краще будуть результати

Читайте також: ШОК! Спам-розсилка врятує російський маркетинг
10. Надсилайте запрошення кожному новому другу

Кожен раз, коли до вас у друзі додається нова людина, відправляйте йому повідомлення приблизно такого змісту: «Привіт. Спасибі, що додали мене в друзі. Якщо цікавитеся [вставити свою тематику], приєднуйтесь до моєї сторінці. Кожен день я публікую там самий цікавий і корисний контент по темі. Ось посилання - [посилання на вашу сторінку]. Заходьте :) ».
11. Налаштуйте швидкі відповіді

Натискаючи на кнопку «Повідомлення», користувачі можуть писати особисті повідомлення вашій сторінці. Найчастіше багато з них висять непоміченими до тих пір, поки модератор не зайде на сторінку. Щоб цього не відбувалося, налаштуйте автоматичні відповіді. Наприклад, ви можете написати наступне: «Спасибі, що написали нам. Ми відповімо вам протягом сьогоднішнього дня ». Тоді користувач не буде чекати від вас одномоментного відповіді і залишиться лояльним до вашої компанії.
Кнопка «Повідомлення», за допомогою якої користувачі можуть особисто поспілкуватися з вашою компанією


Щоб налаштувати автоматичний відповідь, зайдіть в настройки сторінки і виберіть розділ «Повідомлення».
Заходимо в «Повідомлення»

Прокрутіть сторінку трохи нижче до заголовка «Асистент з відповідей» і посуньте повзунок в бік «Да». Якщо необхідно, змініть текст стандартного повідомлення.
Налаштовуємо автоматичний відповідь користувачам

12. Прив'яжіть свою сторінку в Facebook до онлайн-чату JivoSite

Коли ви дуже швидко відповідаєте на повідомлення користувачів, Facebook привласнює вашій сторінці ось таку візитку:
Щоб отримати таку візитку, потрібно відповідати на 90% повідомлень в середньому протягом 15 хвилин


Як цього добитися? Одним з найлегших, на мій погляд, способів - прив'язати Facebook до онлайн-чату JivoSite, щоб всі повідомлення з Facebook приходили менеджеру в чат, і він міг швидко на них реагувати. Щоб зв'язати між собою два сервісу, зайдіть в настройки «жівосайта» і додайте в якості нового каналу Facebook.

Після натискання на кнопку, вам буде запропоновано додати посилання на свою сторінку. Після чого всі повідомлення від ваших користувачів Facebook будуть приходити вашим менеджерам в онлайн-чаті.


13. Дайте посилання на вашу сторінку в описі ваших інших акаунтів в соцмережах

Переконайтеся, що посилання починається з http: // або https: // (в залежності від того, який протокол використовується на вашому сайті), інакше по ній буде неможливо перейти.
Ми посилаємося на нашу сторінку в Facebook в швидких посиланнях нашої сторінки «ВКонтакте»

Ми посилаємося на нашу сторінку в Facebook в швидких посиланнях нашої сторінки «ВКонтакте»
14. Додайте посилання на вашу сторінку в підпис до імейл

І нехай кожна людина, якій ви пишете, бачить посилання на вашу сторінку в Facebook. Щоб зробити це на пошті «Яндекса», зайдіть в «Налаштувати» - «Інформація про відправника».
«Налаштування» - «Особисті дані, підпис, портрет»


Введіть необхідну інформацію, відформатуйте і збережіть.
Налаштування підпису в «Яндекс.Пошті»


Приблизно таким же чином налаштовуються підписи у всіх інших поштових сервісах.
15. Публікуйте шикарний контент

Публікація якісного контенту - найнадійніший спосіб зробити вашу сторінку популярною. Анонсує свої нові матеріали з блогу, постите якісну інфографіку і відео, заводите цікаві дискусії. Якщо відчуваєте дефіцит ідей, скористайтеся нашою статтею «96 забійних ідей контенту для соціальних мереж».
16. Робіть це на регулярній основі

Згідно зі статистикою, бренди, що публікують контент 1-2 рази в день, мають на 40% більше залучених користувачів, ніж ті, які публікують пости раз в тиждень або того рідше.
17. Враховуйте особливості Facebook

Facebook - задоволена специфічна майданчик. На відео нижче ми розповідаємо про чотирьох її головні особливості:

18. Якщо у вас інтернет-магазин, додайте товари

Якщо ви вибрали такий шаблон, в якому є вкладка «Магазин», у вас є можливість додати свої товари на сторінку в Facebook і відзначити їх в публікації. Давайте подивимося, як це працює на прикладі сторінки «Золоті куполи».
При переході у вкладку «Магазин», ми бачимо товари сторінки


Якщо клікнути по товару, Facebook запропонує оформити замовлення на сайті:
Якщо користувач перейде в ваш товар, то побачить ось таку картину

Будь-який з товарів можна додавати до публікацій. Для цього потрібно натиснути на відповідну кнопку і опублікувати запис:
Продукти можна відзначати в публікаціях


У підсумку виглядати це буде ось так:
Ми ділимося цікавою статтею про камінь гранат і тут же показуємо користувачам, що у нас є товар з таким каменем

19. Відстежуйте статистику

Вивчайте свою цільову аудиторію:
Вкладка «Користувачі»


Відстежуйте динаміку зростання спільноти:
Вкладка «Передплатники»


Дивіться, який тип контенту отримує максимальне охоплення і залучення:
Вкладка «Публікації»


В який час аудиторія проявляє найбільшу активність:
Вкладка «Публікації» - «Коли шанувальники онлайн»


І т.д. Покликали на кожну з вкладок розділу «Статистика». Вивчивши цю інформацію, ви зможете створювати максимально якісний контент, який буде отримувати широке охоплення і користуватися попитом у ваших користувачів.
20. Використовуйте якісні брендовані зображення

Красиві зображення з логотипом вашої компанії допоможуть створити вам власний унікальний стиль і зробити ваш бренд більш професійним і впізнаваним в очах користувачів.
Пост з офіційної сторінки Visa



Зверніть увагу: бажано, щоб картинки до постів були великого розміру - 1200 на 630 пікселів для горизонтальних картинок і 1200 на 1200 для квадратних. Такий розмір потрібен, щоб користувачі, які використовують великі екрани, не відчували незручностей. Про це я вже говорила на самому початку статті.18. Якщо у вас інтернет-магазин, додайте товари

Якщо ви вибрали такий шаблон, в якому є вкладка «Магазин», у вас є можливість додати свої товари на сторінку в Facebook і відзначити їх в публікації. Давайте подивимося, як це працює на прикладі сторінки «Золоті куполи».
При переході у вкладку «Магазин», ми бачимо товари сторінки


Якщо клікнути по товару, Facebook запропонує оформити замовлення на сайті:
Якщо користувач перейде в ваш товар, то побачить ось таку картину


Будь-який з товарів можна додавати до публікацій. Для цього потрібно натиснути на відповідну кнопку і опублікувати запис:
Продукти можна відзначати в публікаціях


У підсумку виглядати це буде ось так:
Ми ділимося цікавою статтею про камінь гранат і тут же показуємо користувачам, що у нас є товар з таким каменем

19. Відстежуйте статистику

Вивчайте свою цільову аудиторію:
Вкладка «Користувачі»


Відстежуйте динаміку зростання спільноти:
Вкладка «Передплатники»


Дивіться, який тип контенту отримує максимальне охоплення і залучення:
Вкладка «Публікації»


В який час аудиторія проявляє найбільшу активність:
Вкладка «Публікації» - «Коли шанувальники онлайн»


І т.д. Покликали на кожну з вкладок розділу «Статистика». Вивчивши цю інформацію, ви зможете створювати максимально якісний контент, який буде отримувати широке охоплення і користуватися попитом у ваших користувачів.
20. Використовуйте якісні брендовані зображення

Красиві зображення з логотипом вашої компанії допоможуть створити вам власний унікальний стиль і зробити ваш бренд більш професійним і впізнаваним в очах користувачів.
Пост з офіційної сторінки Visa

Пост з офіційної сторінки Visa

Зверніть увагу: бажано, щоб картинки до постів були великого розміру - 1200 на 630 пікселів для горизонтальних картинок і 1200 на 1200 для квадратних. Такий розмір потрібен, щоб користувачі, які використовують великі екрани, не відчували незручностей. Про це я вже говорила на самому початку статті.

21. Виділяйте свої найкращі публікації

Пости, які набрали найбільше лайків і репоста, повинні перебувати на самому видному місці, щоб ті, хто їх ще не переглянув, зробив це при першій нагоді. Щоб прикріпити пост до самого верху стрічки, натисніть на стрілку в правому верхньому кутку і виберіть команду «Прикріпити нагорі сторінки».
Прикріпити пост зверху стрічки дуже просто
Прикріпити пост зверху стрічки дуже просто
22. Заохочуйте користувачів лайкать і расшарівать ваші пости

Немає нічого ганебного в тому, щоб попросити користувачів лайкнути або розшарити ваш пост, якщо він дійсно того варто. Адже ви витратили зусилля, щоб його написати, і маєте повне право ввічливо попросити про такого роду подяки.

Читайте також: Заклики до дії: 170 шаблонів на всі випадки життя
23. Запропонуйте свою сторінку в усіх соціальних мережах, де у вас є передплатники

Наприклад, зробіть пост про те, чому вашим фоловерів «ВКонтакте» варто приєднатися до вашої сторінці в Facebook. Зрозуміло, що раз вони читають вас «ВКонтакте», швидше за все, їм так зручніше, але невелику частину аудиторії ви можете зацікавити.
24. промоутує свою сторінку в розсилці

Якщо ви ведете розсилку, розкажіть своїм передплатникам про своїй сторінці в Facebook і про те, чому їм варто на неї підписатися. Якщо у вас ще немає розсилки, негайно почніть збирати базу. Ви ігноруєте один з найпотужніших каналів залучення трафіку і лидов.
25. Зв'яжіться з адміністраторами інших паблік в Facebook

І домовтеся про ко-маркетингу. Нехай вони порекомендують своїм передплатникам вашу сторінку, а ви - їх. Те ж саме можна зробити і з розсилкою, якщо у вас приблизно однакову кількість передплатників, і з будь-якими іншими каналами залучення трафіку.
26. Додайте на свій сайт плагін «Сторінка»

«Сторінка» - це плагін, який дозволяє вашим відвідувачам бачити вашу стрічку новин прямо зі сторінок вашого сайту. Встановити його дуже легко. Все що потрібно зробити, це: вибрати потрібні налаштування, скопіювати код і вставити його на свій сайт.

27. Використовуйте плагін для Wordpress Lightbox

Якщо ваш сайт зроблений на движку Wordpress, то даний плагін виявиться вам дуже корисний. Facebook Page Promoter Lightbox - це спливаюче вікно, яке закликає лайкнути вашу сторінку в Facebook. Працює він у такий спосіб:
Плагін Facebook Page Promoter Lightbox
Плагін Facebook Page Promoter Lightbox

Щоб запустити цей плагін, необхідно зайти в його налаштування і вказати там такі дані:

    ID сторінки - щоб його дізнатися, натисніть на знак питання, введіть у вікні адресу вашої сторінки і натисніть Fetch.
    Через якийсь час (в мілісекундах) буде спливати поп-ап.
    Через скільки днів після закриття поп-апа, він знову буде показаний користувачеві.
    Чи буде закриватися вікно, якщо користувач натисне за його межами.
    На яких сторінках воно буде з'являтися.

28. Закріпити панель Hello Bar на самому верху вашого сайту

Hello Bar - це умовно-безкоштовний сервіс, який може допомогти вам збільшити кількість лайків у ваших статей. Для цього перейдіть на головну сторінку сервісу, натисніть на кнопку Create New і виберіть мета Get Facebook Likes.
Наша мета - отримувати лайки від читачів нашого блогу
Наша мета - отримувати лайки від читачів нашого блогу

Виберіть розмір і колір банера, сторінки, на яких він буде відображатися, напишіть текст і натисніть Save & Publish. Після цього вам запропонують вставити код сервісу в шаблон вашого сайту. Як тільки ви це зробите, панелька Hello Bar запрацює, і ви зможете відслідковувати статистику.
Закликаємо користувачів лайкать наші статті
Закликаємо користувачів лайкать наші статті
29. Згадуйте інших користувачів

Коли ви згадуєте людей за допомогою символу @, є велика ймовірність того, що ваша запис потрапить в їх стрічку. У більшості користувачів Facebook ця функція стоїть за умовчанням, а якщо навіть не за замовчуванням, людина подивиться вашу запис і вирішить, публікувати на своїй сторінці чи ні. І якщо вирішить опублікувати, ви отримаєте увагу його аудиторії.
Мене згадали в запису, і вона тут же з'явилася на моїй стіні
Мене згадали в запису, і вона тут же з'явилася на моїй стіні

Читайте також: E-book: 100+ практичних хаков для інтернет-маркетологів
30. Міняйте лайки на можливість брати участь в опитуваннях

Використовуйте для цього безкоштовний сервіс Facebook Poll або умовно-безкоштовний сервіс Wishpond. Завдяки їм ваші користувачі зможуть взяти участь в голосуванні або подивитися на його результати тільки після того, як поставлять лайк.

31. Роздавайте знижки за лайки

У цьому вам допоможуть додатки Facebook Coupon App та Group Offers App. Перше дозволяє створювати персональні купони на знижку, які активуються за допомогою лайка. А друге активує знижку після приєднання до акції певного числа людей. Обидві програми платні, але є безкоштовний пробний період.

32. Пропонуйте якісний контент за лайки

Використовуйте метод, описаний в самому кінці ось цієї статті. Тільки замість кнопки «Твитнуть» встановіть кнопку «Лайк». Це можна зробити за допомогою сервісу Viral Lock або «Соціальний замок».

Користувач твітнул статтю і тільки потім отримав доступ до бажаного матеріалу. Те ж саме можна зробити і з «Фейсбук»
Користувач твітнул статтю і тільки потім отримав доступ до бажаного матеріалу. Те ж саме можна зробити і з «Фейсбук»

33. Купуйте рекламу

Збільшити охоплення аудиторії можна і за допомогою реклами. Виберіть свій кращий пост, натисніть на кнопку «Піднімати публікацію», заповніть запропоновані поля і насолоджуйтеся результатом.

Налаштування реклами в Facebook
Налаштування реклами в Facebook

Більш докладно про те, як запускати рекламу в Facebook, ви можете почитати в наших статтях:

    Як запустити рекламу в Facebook. Частина 1: Запуск реклами зі сторінки
    Як запустити рекламу в Facebook. Частина 2: Запуск реклами в Ads Manager

А про те, які результати вона може вам дати, читайте в одному з випусків нашої розсилки: Ефективна реклама в Facebook всього за 500 рублів.

34. Завантажте фото з вашими фанатами

Якщо ви були на тематичній конференції або зустрічі з фанатами і зробили там груповий знімок, викладіть його на своїй сторінці в Facebook і відзначте всіх присутніх на ньому людей.

35. Коментуйте чужі публікації

Залишайте корисні і обдумані коментарі до чужих публікацій. Намагайтеся зробити так, щоб користувачам захотілося переглянути ваш профіль і перейти на сторінку вашого бренду.

36. Напишіть статтю «10 причин лайкнути нашу сторінку в Facebook»

Перерахуйте всі причини, за якими користувачам варто лайкнути вашу сторінку. У супроводі кожен пункт скріншотом, який доводить ваші слова. В кінці матеріалу не забудьте дати посилання на ваш паблік і придумати «чіпляє» заклик до дії.
37. Напишіть гостьовий пост

Але замість посилання на ваш сайт, попросіть власника майданчика додати посилання на вашу сторінку в Facebook. Якщо майданчик досить популярна, а стаття сподобається її читачам, можете не сумніватися, переходів у вас буде багато.
Катерина Кушнір опублікувала статтю на нашому сайті, і своєму описі вказала посилання на свій профіль в Facebook
Катерина Кушнір опублікувала статтю на нашому сайті, і своєму описі вказала посилання на свій профіль в Facebook
38. Проведіть вебінар

Вебінари - це один з найефективніших способів збирати лайки в Facebook, оскільки ви можете усно порекомендувати свою сторінку лояльно налаштованим по відношенню до ваш людям (адже вони записалися на цей вебінар, значить, вони вважають, що у вас можна чогось навчитися) і тут же дати на неї посилання.

Читайте також: Як зробити класну презентацію, якщо ви не дизайнер
39. Влаштуйте live-трансляцію

Якщо у вас багато передплатників, ви можете влаштувати live-трансляцію зі свого особистого облікового запису і в процесі цієї трансляції закликати глядачів підписатися на вашу бізнес-сторінку. Щоб вийти в прямий ефір, натисніть на відповідну кнопку в стрічці вашого профілю:
Щоб почати live-трансляцію, натисніть на кнопку «Прямий ефір»
Щоб почати live-трансляцію, натисніть на кнопку «Прямий ефір»

Перевірте картинку і звук. Якщо потрібно, додайте повідомлення для ваших користувачів і, коли все буде готово, натисніть на кнопку «В ефір».
До тих пір, поки ви не натиснете кнопку «В ефір», користувачі вас не побачать
До тих пір, поки ви не натиснете кнопку «В ефір», користувачі вас не побачать

Коли трансляція закінчиться, відео автоматично збережеться в вашому профілі і буде там висіти цілу добу. По закінченню цього часу, воно буде автоматично видалено.

Щоб цього не сталося (все-таки це корисний контент, і ви його зможете ще використовувати: наприклад, залити на YouTube або поділитися ним в інших соцмережах), скористайтеся сервісом SaveFromNet. Вставте посилання на ваше відео в пошуковий рядок цього сервісу і натисніть кнопку «Завантажити».

Щоб отримати посилання на ваш пост з відео, клацніть по даті:
Клацніть на дату публікації, щоб отримати посилання на відео
Клацніть на дату публікації, щоб отримати посилання на відео
40. промоутує вашу сторінку на галузевому подію вашого ринку

Якщо ви є експертом в своїй області, то напевно час від часу виступаєте на галузевих конференціях і семінарах. Використовуйте цю можливість по максимуму. Зробіть красивий штендер або роздрукуйте буклети з описом своєї компанії і не забудьте додати туди посилання на вашу сторінку в Facebook.
41. Роздавайте своїм фанатам подарунки, на яких написана адреса вашої сторінки

Футболки, кепки, кружки, стікери - все це може сильно допомогти вам у просуванні вашого бренду в Facebook. Віддані користувачі з радістю приймуть ваші подарунки, а ви в свою чергу поліпшите впізнаваність свого бренду (особливо корисно для локального бізнесу).
Приклад футболки з рекламою паблік
Приклад футболки з рекламою паблік
42. Розповідайте про свою сторінці буквально кожному зустрічному

Запустіть сарафанне радіо. Нехай всі знають, що ваша сторінка настільки чудова, що на неї просто не можна не підписатися. Тільки перед тим, як це зробити, обов'язково переконайтеся, що це дійсно так.

43. Бонусний рада для тих, у кого є почуття гумору

Використовуйте кожен з 17 незвичайних офлайнових методів, описаних ось в цій статті. Тільки замість адреси сайту всюди вставляйте адресу своєї сторінки в Facebook.
Друзі, якщо вам сподобалася ця стаття, лайкніте нашу сторінку в Facebook. Це буде найкращою подякою.